Followers

Search This Blog

GOOD NEWs FOR EVERYONE

GOOD NEWs FOR EVERYONE
harga sama, tiada caj GST dikenakan..

DBK Form - Untuk Sebarang Pertanyaan @ Order. DBK will be reply in 24hours

Name
Email Address
Tel. No
Address
Order or Enquiry
How Do You Know Us

Get your own free form like this one.

Sunday, October 2, 2011

Order dari yus

,salam semua...

kali ini DBK dapat order dari Yus untuk majlis perkahwinannya pada 1/10/2011.. Yus ni dari taman seroja binjai, kemaman.. dia datang ke tempat DBK bersama ibu tersayang.. dia order 1000pcs apam blossom (packaging 2 in 1plastik) sebagai doorgift tetamu yang bakal datang ke majlis tersebut dan kek steam buttercream & 20pcs cupcakes buttercream untuk acara potong kek.. dia request colourful apam blossom, kek & cupcakes.. sebabnya tema perkahwinanya ala english rose macam tu..

apam blossom dia ambil sendiri di tempat DBK on 29/9/2011.. cuma kek & cupcakes sahaja DBK yang hantar ke rumahnya pada hari perkahwinanya.. siap setting terus la...

colourful cupcakes

20pcs cupcakes buttercream

colourful rose

kek steam buttercream
setup for acara potong kek
(pisau besi untuk potong kek & 4tier glasses in pakej)

1000pcs colourful apam blossom

packaging - 2 in 1plastik

harap yus berpuashati... 

so, sesiapa yang bakal mendirikan rumah tangga.. dalam bahasa yang mudah, nak kahwin.. bakal pengantin la...area kemaman ni, (chendor, cherating, dungun, paka, marag, kuala terengganu & etc) boleh order pakej doorgift serta kek perkahwinan sekali..

DBK diilhamkan khas sebagi 1stop centre untuk bakal pengantin atau sesiapa sahaja menempah doorgift, kek, cupcakes, coklat, & sebagainya.. (tak perlu susah-susah ke banyak tempah mengorder itu & ini)..

so, tunggu apa lagi..

DEE BAKER KEMAMAN
-Anda Pasti Puashati-

No comments:

Post a Comment